eredivisie voetbal speelronde 2

Plaats reactie
poodlepants
Site Admin
Berichten: 218
Lid geworden op: 10-08-2014 23:39

eredivisie voetbal speelronde 2

Bericht door poodlepants » 11-08-2014 01:05

Feyenoord-Heerenveen

ik verwacht toch geen grote moeilijkheden voor feyenoord in deze wedstrijd. ze spelen thuis tegen een ploeg die weinig scorend vermogen heeft.

verwachte uitslag: 2-0


PSV-NAC

PSV heeft een zeer talentvolle ploeg met veel aanvallend vermogen. ik denk niet dat nac echt kans maakt tegen psv door de kwaliteiten van depay en de jong.

verwachte uitslag: 4-1


Dordrecht-Zwolle

deze 2 ploegen hebben beide een mooie start in de eerste week. toch denk ik dat zwolle de overwinning zal trekken in deze uit duel.

verwachte uitslag: 0-2

Twente-ADO

ado speelde heel goed tegen feyenoord, maar kon de overwinning niet naar zich toe trekken mede door de arbiter. twente kon ook geen overwinning maken tegen cambuur. dit zal een spannende wedstrijd worden tussen 2 teams die altijd hard werken voor een overwinning.

verwachte uitslag: 1-1

Vitesse-Cambuur

vitesse speelde erg goed tegen ajax, en verdiende ook minimaal een gelijkspel. maar het ontbrak aan scorend vermogen. cambuur haalde een mooie gelijkspel tegen twente. toch verwacht ik dat vitesse deze thuiswedstrijd gaat winnen. het zal alleen niet heel makkelijk gaan.

verwachte uitslag: 2-1

AZ-Ajax Amsterdam

op basis van uitslag won ajax heel makkelijk tegen vitesse. maar vitesse miste het scorend vermogen. AZ daarintegen speelde zeer mooi voetbal in de eerste wedstrijd, en ajax heeft het nooit makkelijk tegen de alkmaarders.

verwachte uitslag: 3-2


Excelsior-G.A. Eagles

excelsior snakt naar meer na de eerste gelijkspel in de eredivisie. toch heeft de eagles in mijn ogen een veel beter spel

verwachte uitslag: 0-1

Utrecht-Willem II

utrecht kwam niet goed voor de dag tegen zwolle. maar nu krijgen ze een relatief makkelijkere tegenstander. willem 2 speelde tegen psv een sterke wedstrijd, maar toch verwacht ik dat utrecht in een thuis duel de winst over de streep zal trekken.

verwachte uitslag: 2-0


Groningen-Heracles

groningen maakte een mooie comeback in de eerste wedstrijd. heracles ging thuis onderuit tegen az. ook verwacht ik nu dat groningen te sterk zal zijn voor heracles, zeker in eigen huis.

verwachte uitslag: 3-0

Plaats reactie